dinsdag 31 juli 2012

Photo Tuesday: Coffee


Vorige week had ik geen inspiratie voor een Photo Tuesday, dus maak ik het goed met extra veel foto's. Een van m'n favoriete bezigheden, of eigenlijk momentjes van rust, zijn de pauzes die ik vaak houd bij het Douwe Egberts Café in Utrecht. Dit cafeetje zit om de hoek van de universiteitsbibliotheek waar ik vele uren doorbreng en zo af en toe is er behoefte aan een shot cafeïne. Na veel uren studeren kan ik nog wel eens in een dipje terecht komen en dan is het drinken van koffie met vriendinnen ontzettend fijn. Maar het is eigenlijk altijd leuk om hier binnen te lopen om uren lang met vriendinnen bij te kletsen! Daarnaast hebben ze hier gewoon sojamelk voor in de koffie (kosteloos(!) in tegenstelling tot Starbucks bijvoorbeeld). Een geweldige uitkomst voor iemand met een koemelk-allergie of veganistische levensstijl. Dus deze week laat ik wat foto's zien van.... koffie!! ;-) 

Koffie-art is leuk! :-) 
Een ijskoffie drinken op Rotterdam Blaak!
 Maar thuis een ijskoffie maken gaat ook heel goed ;-)

Of wanneer het buiten hard regent en je daarom thuis blijft.
Sindskort heb ik in Spijkenisse ook een heerlijk koffiewinkeltje gevonden: Kaldi. Van alle ijskoffies die ik gedronken heb, vind ik hem daar nog het lekkerst. Ook daar kan je gewoon sojamelk in de koffie krijgen. Geweldig toch! (Dit is trouwens mijn zusje Daniëlle)

Deze foto nam ik in Berlijn bij Balzac Coffee in Berlijn. Het heeft wat weg van Starbucks, maar is alleen wat goedkoper. Echt heerlijke koffie. Ik weet dus waar ik naartoe ga voor mijn koffie ;-) 



Binnenkort krijg ik een nieuwe telefoon en zal ik wat meer foto's gaan maken voor Photo Tuesday. Ik heb weinig inspiratie om iedere week een post te plaatsen helaas. Dus ik zal hard m'n best doen!


Wat zijn jouw favoriete momentjes tussen de bedrijven door? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...