dinsdag 21 augustus 2012

Photo Tuesday

Tja, ik was weer een week vergeten iets te plaatsen hier op mijn blog. Eigenlijk had ik gewoon geen tijd om iets te plaatsen en heb eerlijk gezegd weinig inspiratie iedere week. Het is nog vakantie, maar ik werk vrij veel dus heel veel anders doe ik niet. Op het moment ben ik mij aan het voorbereiden voor m'n reisje  naar Berlijn! Mijn allereerste vakantie helemaal alleen weg. Volgende week zal ik dus terugkomen met heel veel foto's (mag ik hopen) die ik hier ga plaatsen!
Voor nu een aantal foto's die ik maakte met mijn compact camera afgelopen weken. 

Sinds we in de wijk een fietsbrug hebben, kan ik binnen een kwartier naar Haarzuilens fietsen.
Schaapjes bij Haarzuilens. Ontzettend mooi gebied om naartoe te fietsen of te wandelen.

Hoek van Holland te zien vanaf de Landtong in Rozenburg. Erg leuk om lekker te zitten en genieten van het koele windje.

Er stond nogal een harde wind, dus een coupe windhoos voor mij ;-)

Op het moment aan het lezen: Eat, Pray, Love.

Na een tijd bij de Landtong gezeten te hebben, zijn we bramen gaan plukken. Daarvan maakte ik een heerlijke bramenjam!


Dat waren weer wat foto's. Het is niet veel bijzonders, maar toch weer een selectie van foto's die ik maakte op mijn vrije dagen! Volgende week hoop ik foto's te plaatsen van mijn reisje naar Berlijn.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...