dinsdag 10 juli 2012

Photo Tuesday: Vakantie

Iedere dinsdag probeer ik een selectie van foto's te plaatsen die ik op internet vond en erg leuk vind. Met dit keer, om even in de vakantiemood te komen, foto's van plekken op de wereld die ik graag wil bezoeken (een selectie, anders ben ik morgen nog niet klaar) en gewoon wat plaatjes die met vakantie en reizen te maken hebben. 

after ascending the devil's ladder
Carrauntoohil, Ireland

I miss you, you were like dream.
Edinburgh, Scotland

At Lake Obersee
Obersee, Berchtesgaden National Park, Duitsland

Noorwegen

VW
Volkwagen busje

India
Welcome to Wales - welcome to Snowdonia..
Wales

Tasmanië





Misschien een beetje voorspelbaar voor de mensen die mij kennen, maar zeg nou zelf: mooie plekjes om te bezoeken toch? Helaas heb ik niet van alle foto's een link kunnen vinden naar de website van de fotograaf. Zodra ik die vind, zal ik deze er gelijk bij zetten.

Wat zijn jullie droomvakanties of bestemmingen? :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...